Κυριακή, 9 Νοεμβρίου 2014

Αχ, Βιολέτα! #1


Σα να μου φαίνεται ότι τις τελευταίες μέρες σε στενοχώρησα λιγάκι. Μπορεί από ευγένεια να μου πεις “μα, τι λέτε, Roula; Ποσώς!” αλλά όπως και να το κάνεις, από κηδεία σε κρίση (;) ταυτότητας κι από 'κει σε ιστορική αναδρομή σε πήγα...

Μια φορά το μήνα (τουλάχιστον!), λοιπόν, θα ξεφεύγω κι αν θες, θα ξεφεύγεις μαζί μου κι εσύ!
Αποφάσισα, βλέπεις, να σου γνωρίσω... τη Βιολέτα!
(Τι θα πει, “πώς προέκυψε το όνομα Βιολέτα;”, δεν σε καταλαβαίνω! Πώς ήθελες, δηλαδή, να την ονομάσω; Κωνσταντίνα; Και για να μην έχουμε απρόοπτα και παρεξηγήσεις: αν σε λένε Κωνσταντίνα, δεν εννοώ εσένα!)

Τα πρώτα χρόνια


Η Βιολέτα, ήταν και γλάστρα.
Όχι στο περβόλι, όχι στο μπαλκόνι, όχι με ζουμπούλι και βασιλικό —πώς θα μπορούσε, άλλωστε— αλλά σε tv show!

— «Διάβασε, μωρή, να μπεις πουθενά!» , την έτρωγε η μάνα της... Διάβαζε, πώς δε διάβαζε η μικρήॱ αλλά δεν μπήκε, βγήκε —κλωτσηδόν— από την τάξη, μια που 'γραψε απάντηση σε διαγώνισμα Cosmopolitan, σελίδα 86!

— «Διάβασε, μωρή! Κομμώτρια θα γίνεις, να τι θα γίνεις!»
— «Άσχημα είναι;» τσαφ! —η φούσκα από διπλή Bubblicious— «ξέρεις τι λεφτά βγάζουν οι κομμώτριες;». Tσαφ!


— «Διάβασε, μωρή! Σκάλες θα καθαρίζεις!», η δόλια μάνα − σύμβουλος επαγγελματικού προσανατολισμού, έχοντας εξετάσει διεξοδικά τα... ταλέντα της θυγατέρας της κι έχοντας εξαντλήσει την ανύπαρκτη γκάμα προοπτικών.
Η Βιολέτα έσκασε άλλη μια φούσκα, «δεν μπορώ, κάνω νύχια τώρα!»

Στο σχολείο είχαν σηκώσει τα χέρια ψηλά, «δεν είναι μόνο που δε διαβάζει, δεν εμβαθύνει κιόλας! Μήπως να μην το βασανίζετε άδικα το κοριτσάκι;»
Και δεν−το−βασανίσανε−άλλο−πια−άδικα−το−κοριτσάκι, του 'πανε «φτάνει, πουλάκι μου, ως εδώ ήτανε, πάνε να γίνεις κοπτοραπτού!».
— «Α! Ωραία!», είπε το ζαβό, «λέω να πάω για μοντέλο!».

Στα δεκαεπτά της, η Βιολέτα πήρε το τίτλο της Μις Γλυκό Καλοκαιράκι 19... και, μαζί με τον τίτλο:
• μια γκλιτεράτη τιάρα που την επέστρεψε μόλις έφυγε ο κόσμος κι άρχισαν να σφουγγαρίζουν την αίθουσα του ξενοδοχείου όπου έλαβε χώρα το... γκαλά (έπρεπε ν' αρχίσουν να ετοιμάζουν και πρωινά!),
• μια... ανθοδέσμη−σαλάτα με γλαδιόλες (που 'ναι και φτηνές και “βαστάνε”),
• μια κορδέλα  μωβ, αγνώστου προελεύσεως (καθώς την καμάρωνε, κάτω από το Γλυκό, σα να φαίνονταν ψιλοξεβαμμένα κάτι... στον πολυαγαπ− κι από κάτω −νάση και πιο κάτω −μόμαστε πάν−... Ακόμη ψάχνει να... αποκωδικοποιήσει το κρυμμένο μήνυμα!),
• μια δωροεπιταγή από τον Κωτσόβολο και
• έναν αποχυμωτή!

Πήρανε χαρά μεγάλη στην οικογένειαॱ η μαμά, ο μπαμπάς, ο παππούς, η γιαγιά, κι ο Κούλης —ο αδερφός της ο μικρός, ιδιαιτέρως ευτυχής, διότι όταν είσαι αδερφός εστεμμένης, μπορεί και να χτυπήσεις καμιά καλή γκόμενα. Η Μέλπω, πάλι —η αδερφή της η μικρή-μικρή— καθόλου δε χάρηκε γιατί, αν στη Βιολέτα οι Μοίρες είχαν δώσει χάρες, σ' αυτήν είχαν δώσει... κατάρες! Λες και το μουντζώσανε, βγήκε!

Η Βιολέτα, δεν πατούσε —πετούσε!
«Να πας και στα κανονικά τα Καλλιστεία», της λέγανε φίλοι και... αυλικοί. Οι πιο συνετοί την παρότρυναν μεν, αλλά... «σπρώξε λίγο κι εκείνα τ' Αγγλικά σου, βρε 'συ», τη συμβούλευαν δε...

— «Hey, Violette, how are you?», της φώναξε μια μέρα από μακριά ο Σάιμον (ο Συμεών της κυρα−Ευθαλίας από απέναντι, που 'χε πάει πριν χρόνια στην Οστρέιλια και... ξέχασε τα Ελληνικά, άσε με τώρα μην ταραχτώ!)
— «Yes, yes, Βιολέτα!», έκανε μέσα στην τρελή χαρά, η μικρή —άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε!

«Άσ'το!...», απεφάνθησαν οι πιο ψύχραιμοι.


Πέρασε όμως το... γλυκό καλοκαιράκι και μαζί μ' αυτό μαράθηκαν (επιτέλους!) οι γλαδιόλες. Με τη δωροεπιταγή από τον Κωτσόβολο αγόρασαν έγχρωμη τηλεόραση (plasma ούτε σε πειραματικό στάδιο, τότε!), ένα πολυμίξερ κι ένα walkman του μικρού (όχι, ούτε iPod υπήρχε!), τον αποχυμωτή τον έκαναν δώρο στην Πίτσα —την ξαδέρφη που παντρεύτηκε άρον-άρον με την κοιλιά τούρλα!— κι όσο για την κορδέλα, είχε αρχίσει να ξεφτίζει από το δίπλωσε−ξεδίπλωσε να τη δει όλη η γειτονιά! Σαν την κορδέλα, άρχισε να ξεφτίζει κι ο τίτλος, κι η Βιολέτα ανασκουμπώθηκε να τον εξαργυρώσει, όσο ήταν καιρός.

Άρχισε να παίρνει τηλέφωνα από 'δω κι από 'κει, «γεια σας, Βιολέτα Χάνου εδώ, Μις Γλυκό Καλοκαιράκι!»
— «Λάθος κάνετε, εδώ είμαστε εφημερίδα!»
— «Ναι, το ξέρω! Σας πήρα για να σας δώσω συνέντευξη!»
Τη συνέδεαν με... Κάιρο, ε, μόλις περνούσε το μεσημέρι... το 'κλεινε.

Από το σπίτι, πλάκωσαν τα ζόρια.
— «Ορίστε, το σχολειό το παράτησες...»
— «Εσείς με πιέσατε, εγώ δεν ήθελα!» [Κλάμα η Βιολέτα, κλάμα και στο CERN!]
— «Σου 'πα να γίνεις κοπτοραπτού, θα 'χες ένα χαρτζιλίκι, τώρα!», η μάνα της.
— «Έγινα μοντέλο!»
— «Μοντέλο δεν έγινες, τον κώλο σου πήγες κι έδειξες στα Καλλιστεία!», η φαρμακιάρα η Μέλπω!
— «Άντε ρε μπασμένο, από 'δω!»


Ντρρνν...ννν...
— «Η δεσποινίς Βιολέτα;»
— «Χάνου!»
— «Η ιδία, η Μις Γλυκό Καλοκαιράκι 19...;»
— ...
— «Είστε, ή δεν είστε;»
— «Είστε!»
— «Όχι, εσείς είστε −μάλλον! Εγώ, λέγομαι Κουμάσης και σας τηλεφωνώ από το περιοδικό Φραμπαλάς».
— ...
— «Δεσποινίς Βιολέτα... Χάνου!, εάν είστε εσείς, η Μις Γλυκό Καλοκαιράκι, παρακαλώ περάστε από τα γραφεία του περιοδικού μας...», είπε τη διεύθυνση, «για μια σούπερ φωτογράφιση!»

— «Θα πετάξει και βυζί;!», ραπανάκι, ξανά, η Μέλπω που 'χε σηκώσει το ντούπλεξ* (κατασκόπευε για άλλους λόγους —να μάθει ποιον είχε γκόμενο η αδερφή της— αλλά έβγαλε μεγαλύτερο λαβράκι!)
— «Σας παρακαλώ, δεσποινίς Χάνου!»
— «Δεν ήμουν εγώ», πήρε το λόγο η μεγάλη, για να συμπληρώσει με παράπονο, «το βλαμμένο, η αδερφή μου!»
— «Δεσποινίς Βιολέτα, εμείς είμαστε σοβαρό έντυπο, να ξέρετε...»
— «Κοιτάξτε, εμένα δε με νοιάζει και βυζί να πετάξω, και μπούτι, κι ό,τι μου πείτε. Όλα για την τέχνη, που λένε;»
— «Πολύ ωραία! Πολύ ωραία! Έκτακτα! Να πούμε αύριο; Στις 11 το πρωί;»
— «Αχ, όχι 11... Κάνω μάσκα − αγγούρι μέχρι τις 12 και μετά περνάω και γιαούρτι!... Όλα για την τέχνη κύριε Κουμάρη μου!»
— «Κουμάσης!»
— «Χάνου...»
— «Χάρηκα...»
— «Αμ, εγώ;»
— «Εννοώ, χάρηκα γι' αυτή την πρώτη, έστω και τηλεφωνική γνωριμία... Και, σας περιμένουμε αύριο στις 11!»
— «Και το αγγούρι μου;!» Η Βιολέτα κοίταξε τ' ακουστικό που... κάτι της είπε, το γύρισε κι ανάποδα, το ξαναγύρισε ίσια... τουτ τουτ τουτ...
«Ουφ, τι ήθελα και το γύρισα ανάποδα;! Ορίστε, έπεσε η γραμμή...» (Καλού−κακού, έριξε μια ματιά κάτω απ' το χαλάκι... μήπως είχε πέσει εκεί... αλλά δεν τη βρήκε!)


Από εκείνη τη στιγμή, τα πάντα έμοιαζαν να κινούνται σε fast forward! Ο Κούλης είχε πιάσει το τηλέφωνο κι ενημέρωνε ότι η αδερφή του “έκλεισε” καλλιτεχνική φωτογράφιση, η μάνα ζαλώθηκε αγγούρια για της επομένης τη φρεσκαδούρα της θυγατέρας, η Μέλπω πήρε ψαλίδι κι ανέβηκε ντουγρού στη ντουλάπα της Βιολέτας —στο τσακ την πρόλαβε η μεγάλη, που πήγε να της κάνει κρόσσια το μινάκι το κλος το αυγουλί— ενώ ο παππούς κι η γιαγιά άρχισαν να στολίζουν με σημαιάκια το μπαλκόνιॱ κάπως έπρεπε κι αυτοί να εκδηλώσουν τη χαρά τους!

— «Μάνα! Ξύπνα με χαράματα, ναι;»
«Έχει αγώνα, αύριο!», πετάχτηκε —ξανά— η Μέλπω [λέγεται πως σε αυτήν αποδίδεται το γνωστό σλόγκαν αφού, μια 15ετία περίπου αργότερα, θα βρούμε τη Μέλπω σε μεγάλη διαφημιστική —αλλά τόσο το στοιχείο αυτό όσο και το σλόγκαν, μας είναι παντελώς αδιάφορα, τουλάχιστον στην παρούσα φάση].

_______________________________________
*ντούπλεξ: Περισσότερες από μία τηλεφωνικές συσκευές, με διακλαδώσεις από το κουτί του ΟΤΕ στα αντίστοιχα δωμάτια του σπιτιού. Σύστημα προ ψηφιακής και κινητής τηλεφωνίας!

— Συνεχίζεται —


H Βιολέτα καθώς και όλα τα πρόσωπα της ιστορίας της είναι... επινόηση της Roula!
Οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα, γεγονότα, καταστάσεις, είναι εντελώς συμπτωματική.
ΚΕΙΜΕΝΟ − ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ © Roula the Cat | Κυριακή, 9 Νοεμβρίου 2014, 18:43

26 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Ρούλα!
    Θα έρθω αργότερα να σε διαβάσω και να σχολιάσω!
    Σου γράφω γιατί έχει προκύψει ένα θεματάκι με το μπλογκ σου!
    Φίλοι χωρίς μπλογκ ή με μπλογκ αλλά όχι μέλη σου, που προσπάθησαν να μπουν ( από αναδημοσίευση που σε είχα στο φέις , παραπονούνται ότι δεν τους επιτρέπεται η πρόσβαση. Βγαίνει ένα ρολόι με την αντίστροφη μέτρηση ως τα Χριστούγεννα. Επειδή μόλις έλαβα ένα ακόμα μέιλ όπου μου έλεγαν ακριβώς το ίδιο, δεν το κοιτάζεις λιγάκι; Σε μία περίπτωση έκανα αντιγραφή μία ολόκληρη ανάρτηση σου και την έστειλα σε μήνυμα για να σε διαβάσουν ☺(αυτή με Μαντά, Δημουλίδου κλπ)
    Φιλιά και θα επανέλθω ( γιατί μόλις ήρθα η γυναίκα και ενημερώνομαι ακόμα στο μέιλ μου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα, Αριστέα μου!

      Το ίδιο μού είχε αναφέρει και ο Mahler, ο οποίος βρήκε τι ευθυνόταν στη δική του περίπτωση.
      Μια άλλη πιθανότητα είναι να έπεσαν οι φίλοι σου πάνω στα τεστ μου, όταν κάνω αλλαγούλες στο blog. Αν τα τεστ (μου) δεν είναι επιτυχημένα... χάνω κι εγώ η ίδια το blog από τα μάτια μου!
      Μήπως έχουν στον υπολογιστή τους κάποια επιλογή που απενεργοποιεί τα javascripts;
      Μήπως έχουν εγκατεστημένο κάποιο πρόσθετο που δημιουργεί conflict με κάποια scripts τα οποία “τρέχουν” σε κάποια blogs ή sites;
      Μήπως χρησιμοποιούν proxy;
      Σ' αυτές τις περιπτώσεις, όμως, θα ήταν γενικευμένο το πρόβλημα (και σε άλλα blogs, δηλαδή).

      Το έχω τεστάρει σε όλους τους συνήθεις browsers [Mozilla Firefox, Chrome, Safari, IE και Chromium σε Ubuntu (Linux)], σε κινητό και σε tablet... και δεν έχω συναντήσει πρόβλημα...
      Έτσι, δεν μπορώ να σκεφτώ τι φταίει... (Αν, όσοι είχαν το πρόβλημα, επιχείρησαν από το fb, ίσως είναι κάτι που σχετίζεται με αυτό... Η αλήθεια είναι ότι στο fb δεν έχω κάνει κάποια κοινοποίηση, ώστε να ξέρω τι “παίζει”!)

      Σ' ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σου, να μου καταγράψεις το πρόβλημα και λυπάμαι που δεν μπορώ να βοηθήσω περισσότερο... :(

      Σε φιλώ!



      Διαγραφή
  2. Ρούλα μου και συγγραφική ικανότητα, γεμάτη χιούμορ και πολύ εύστοχη ροή κειμένου. Μου άρεσε πάρα πολύ ...λοιπόν περιμένω τη συνέχεια να δω τι θα γίνει η Βιολέτα.....Καλό βράδυ να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα, Γιάννη!
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, χαίρομαι που σου άρεσε!
      [Η Βιολέτα... κάτι θ' απογίνει! Εμείς, να δούμε!]

      Καλό βράδυ και σ' εσένα!

      Διαγραφή
  3. Α, μου αρέσει αυτή η γραφή!
    Και φυσικά υποκλίνομαι στη Βιολέτα. Θέλω να τη μάθω σε συνέχειες.
    Συνήθως παρασύρομαι και τελειώνω τα μυθιστορήματα αμέσως και πάνω που έχω δεθεί με τους ήρωες - τέλος! Στην περίπτωαη της Βιολέτας όμως δεν θα μπορώ να το κάνω!!!!!

    Γάτα μου, καλά να περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Γυναίκα!
      Εδώ που τα λέμε, δεν είναι και τύπος να δεθείς μαζί της, σκοπίμως αποφάσισα να την παρουσιάζω σε μηνιαία βάση, μην πάρουν τα μυαλά της (κι άλλο) αέρα!

      Σ' ευχαριστώ και σε φιλώ! :a

      Διαγραφή
  4. Αχαχαχαχα! Ακόμα και το όνομα της ηρωίδας -Βιολέτα Χάνου!- έχει απίστευτο ενδιαφέρον! Ομολογώ ότι περιμένω πως και πως τη συνέχεια! Το 'χεις "δε κατ", το 'χεις! Φιλιά πολλά κι εσύ στο μεταξύ γράφε :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γράφω, γράφω! :n (Τον καημό της!)
      Το ονοματεπώνυμο μού βγήκε αυθόρμητα αν και αρχικά με είχε προβληματίσει (έπρεπε, βλέπεις, να συμβαδίζει με το “πακέτο”!)

      Φιλιά πολλά, Πέτρα μου!
      Καλή εβδομάδα! ❤

      Διαγραφή
  5. ζωή χαρισάμενη η Βιολέτα χαχαχαχα
    μην αργησεις την συνεχεια γιατί πάσχουμε από αλτσχάιμερ μερικοί μερικοί....
    καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σας κάνω σύνδεση με τα προηγούμενα, μην μου ανησυχείς!
      Καλωσήρθες, Νάσια!
      Καλή εβδομάδα να 'χεις!
      :l

      Διαγραφή
  6. χεχε! Υπέροχη γραφή ! Για ξανασκέψου το να στείλεις συμμετοχή στο Γέλιο βγήκε από τον παράδεισο ! :))))
    Φιλιά πολλά Ρούλα μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν διάβασα τη σχετική ανάρτησή σου το σκέφτηκα... αλλά τα κείμενά μου βγαίνουν μεγάλα :d κι έτσι... αυτοαποκλείστηκα!

      Σ' ευχαριστώ!
      Πολλά φιλάκια και καλή εβδομάδα! ❤

      Διαγραφή
  7. Χαχαχαχαχα! Βρε τη Βιολέτα! Για τέτοια είναι πρώτη! Θέλω να διαβάσω τη συνέχεια, θα περιμένω πώς και πώς!!!
    Πήγε στη φωτογράφηση; Για να δούμε! ;-)
    Φιλάκια πολλά Ρούλαααα! Καλή εβδομάδα να έχουμε! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγάλο... “νούμερο” η Βιολέτα, σου λέω! Να δούμε τι νούμερα θα κάνει και στην τηλεθέαση, μερικά χρόνια αργότερα! (Μέχρι την 3η συνέχεια που είναι ήδη έτοιμη, δεν έχουμε προχωρήσει τόσο πολύ!)

      Καλέ, πώς δεν πήγε! Είναι να τα χάνεις αυτά τα κελεπούρια;!

      Φιλάκια πολλά, καλό μου!
      Καλή εβδομάδα να έχετε κι εσείς! ❤

      Διαγραφή
  8. Υπέροχη γραφή, εύστοχο χιούμορ!
    Ό,τι πρέπει για να πάει καλά η εβδομάδα!
    Ρούλα, καλώς ήρθα στον κόσμο σου,
    καλώς ήρθες στον δικό μου!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσήρθες!

      Ναι, χρειαζόταν να ξεκινήσει με χαμόγελα η εβδομάδα!

      Να είναι καλή και χαρούμενη για όλους!
      Σ' ευχαριστώ πολύ!

      [Δεν βρίσκω url για δικό σου ιστολόγιο! :( ]

      Διαγραφή
    2. Ρούλα, ιστολόγιο δεν έχω!
      Κατάληψη στην Αριστέα κάνω,χρήση του χώρου και του χρόνου της!
      (Αριστούλα, αστειάκι!!!!)
      Γράφοντας για τον δικό μου κόσμο, εννοούσα τα blog με τα οποία έρχομαι σε επαφή!
      Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
    3. Καλησπέρα!
      Κατάλαβα τον συλλογισμό, όμως πάντα ανταποδίδω την επίσκεψη και όταν αυτό δεν είναι εφικτό, αισθάνομαι περίεργα...

      Καλό βράδυ και σ' ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  9. : )) Βρε τη Βιολέτα, μας βγήκε του γλυκού νερού δηλαδή.. Εν τω μεταξύ είχα πάντα την πεποίθηση πως τις Βιολέτες τις ενθαρρύνουν οι μανάδες τους να τραβήξουν τέτοια ρώτα. Καλύτερα να πήγαινε κομμώτρια πάντως, τι τη χάλαγε τη μάνα της; Να τα μας τώρα! Είναι μια ωραία τέχνη και ξεκούραστη (καλά εγώ την κούραση την μετράω πάντα με το μυαλό. Ξεκούραστο μυαλό-ξεκούραστος άνθρωπος) Γιατί όχι δηλαδή; Άσχημα είναι ψαλίδι και πινέλο; Καφεδάκι, κουσκουσάκι, μουσικούλα και κάψιμο θερμίδων. Μια χαρά!

    Και μη με πεις τρελή αλλά εμένα αυτά τα εύθυμα τα κείμενα πιο πολύ με στεναχωρούν γιατί μιλάνε για πολύ πικρές αλήθειες. Καμιά φορά οι γονείς ζητώντας πολλά πράγματα από τα παιδιά τους στο τέλος χάνουν και τα λίγα.. Κι άντε να τα συμμαζέψεις μετά τα παιδιά! Άντε να τα συμμαζέψεις αχχχχ

    Καλή βδομάδα Ρούλα!!!!!!!! Με το καλό αύριο! Πολλά, πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχεις καθόλου άδικο... για τα εύθυμα κείμενα και τις πικρές αλήθειες. Μόνο που έτσι, αυτές “καταπίνονται” λίγο πιο εύκολα...

      Οπωσδήποτε υπάρχουν μανάδες με μυαλά πιο πάνω απ' το κεφάλι —έστω και— της Βιολέτας. Υπάρχουν όμως και Βιολέτες που δεν μαζεύονται με τίποτα από μόνες τους. (Είναι να το 'χει η κούτρα σου να κατεβάζει ψείρες, λέει η παροιμία...] Άρα το συμμάζεμα, είναι χαμένη —από χέρι— υπόθεση...

      Τώρα... το πόσο ξεκούραστη είναι η δουλειά της κομμώτριας, είναι άλλο θέμα. Και το ποιο μυαλό είναι ξεκούραστο, ένα άλλο ακόμη! Στο λέω επειδή μια ζωή κι εγώ το μυαλό μου κούραζα και κουράζω, αλλά δεν ξέρω τελικά αν είμαι πιο κουρασμένη από τον οικοδόμο ή την κομμώτρια... :(
      Με θλίβουν τα κομμωτήρια... Προ, όχι πολλών ετών, πήγαινα σε ένα... δυο αδερφές το είχαν, πολύ ικανές, πολύ εργατικές... Γεμάτο το κομμωτήριο απ' το πρωί ως το βράδυ. Ορθοστασία, άσε δε εκείνο το χέρι στο πιστολάκι δεν πάθαινε αγκύλωση; Χώρια οι μυρωδιές απ' τις βαφές... Κάθε φορά που έβγαινα με το φρεσκοφτιαγμένο κεφάλι μου κι έριχνα μια τελευταία ματιά πίσω μου, έλεγα πως δεν θα 'θελα με τίποτα να κάνω αυτή τη δουλειά. Και τις θαύμαζα.

      Καλή εβδομάδα να έχουμε, Ανδρομέδα μου!
      Πολλά φιλάκια!!! ❤

      Διαγραφή
    2. Ναι όλες οι καημένες οι κομμώτριες έχουν θέμα με τους τένοντες αλλά με λίγη γυμναστική φτιάχνει. Ε λοιπόν χτύπησες φλέβα γιατί και οικοδομή έχω κάνει και κομμωτήριο. Μεγάλωσα σε γιαπιά και σε κομμωτήρια. Ο παππούς μου ήταν οικοδόμος και πάντα τον βοηθούσα σε κατασκευές και μερεμέτια, (να σου φτιάξω ένα τσιμεντοκονίαμα με τα χεράκια μου άλλο πράμα.) Και ο πατέρας μου ήταν εμπορικός αντιπρόσωπος σε κομμωτηριακά είδη και στις διακοπές γυρνούσαμε μαζί τα κομμωτήρια και κοντά στις κομμώτριες έμαθα κι εγώ τα μυστικά της δουλειάς. Το μόνο κακό που έχουν αυτά τα δύο επαγγέλματα είναι ότι είναι πολύ σεξιστικά. Τόσο οι οικοδόμοι , όσο και οι κομμώτριες συναναστρέφονται κυρίως με άτομα του ιδίου φύλου κι αυτό τους κάνει να βλέπουν το αντίθετο φύλο κυρίως γκομενικά (οκ υπάρχουν και λαμπρές εξαιρέσεις)

      Καλημέρα Ρούλα μου!!

      Διαγραφή
    3. Κοίτα που χάρη στη Βιολέτα μάς προκύπτουν διαμαντάκια! Διότι, κάθε τέτοια “πληροφορία”, εκ των έσω (ας το πω έτσι) δίνει άλλη διάσταση, πέρα από 'κείνη της απλής θεωρίας!

      Σήμερα, βέβαια, ειδικά στην οικοδομή και σε ό,τι σχετίζεται με αυτή, τα προβλήματα είναι ατέρμονα... Ολόκληρη η “αλυσίδα”, από τον κτηματομεσίτη, τον αρχιτέκτονα, τον εργολάβο... μέχρι τον πλακά που θα τοποθετήσει το τελευταίο πλακάκι, έχουν βυθιστεί στην κρίση, ίσως περισσότερο απ' οποιονδήποτε άλλο κλάδο ή, έστω, είναι από τους χειρότερα πληγέντες...

      Αρκετά τα επαγγέλματα που χαρακτηρίζονται κυρίως είτε “γυναικεία” είτε “ανδρικά” με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Όσο για τον σεξισμό, δυστυχώς, συναντάται διάχυτος και σε πολύ “σύγχρονα” επαγγέλματα (π.χ. διαφήμιση).
      Εξαρτάται σε πολύ μεγάλο βαθμό κι από τα ίδια τα άτομα —να 'σαι τώρα και Βιολέτα και κομμώτρια... Ο συνδυασμός που σκοτώνει! :o

      Σ' ευχαριστώ που πέρασες και πάλι, Ανδρομέδα μου!
      Καλή συνέχεια στη μέρα σου και φιλιά πολλά! ❤

      Διαγραφή
  10. Μμμμ για να δούμε η Βιολέτα μας τι θα καταφέρει, μέχρι στιγμής μας ενθουσιάζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι... διαπρεπής νέα, βλέπεις!

      Καλό βράδυ, Tremens!

      Διαγραφή
  11. Νομίζω πως γίνεσαι αδυναμία μου σιγά σιγά, αλλά σταθερά!!
    Λατρεύω τα κείμενά σου και φυσικά ανυπομονώ να δω που κατέληξε η Βιολέτα Χάνου...
    Γλάστρα ήταν πριν γίνουν όλα τούτα, ή ολοκληρώθηκε ως γυνή και ως λουλούδι στη συνέχεια?
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσήρθες και πάλι, Μαρία μου! ❤

      Κάποια στιγμή στη ζωή της έγινε και γλάστρα... αλλά είχε όλες τις προδιαγραφές εξ απαλών ονύχων.
      [Θεώρησε τη γλάστρα ένα μικρό hint για την εξέλιξη!]

      Πολλά φιλιά και καλό ξημέρωμα να έχουμε!

      Διαγραφή

Ψαξε και θα το βρεις!

Ημερολογιο

Σαν Σημερα

Ποια ειμαι εγω

Η φωτογραφία μου

Kατάγομαι από το πουθενά. Ανήκω σ' εμένα, στα όνειρά μου, στην ομορφιά μου και στην τσαχπινιά μου!

A cat in gloves catches no mice.
— English Proverb

Social Media

Ακολουθουν στο Google+

Συχναζουν εδω

Τα πιο διαβασμενα του 7ημερου

Στο Mailbox σου

Στα νυχια της Roula!

Πινεζες

Γυριζω και μυριζω!

Τσιου!

Πρωτοβουλία από την
Blogger της Διπλανής Πόρτας
κατά της Λογοκλοπής

Ζητα μου −περιπου!− ο,τι θες!

Αν θέλεις να αναδημοσιεύσεις κάποιο από τα κειμενάκια της Roula στείλε μου e-mail —είμαι καταδεχτική γάτα!— Αν βαριέσαι, no bad feelings αλλά οπωσδήποτε να κάνεις αναφορά στην πηγή με link στο blog της Roula.
[Σημ. Τα δικαιώματα των εικόνων και φωτογραφιών που συνοδεύουν τα κείμενα, ανήκουν αποκλειστικά στους δημιουργούς τους. Φωτο της Roula (original − manipulated) είναι όσες φέρουν το σχετικό υδατογράφημα.]
Special Credits
Comments' emoticons (smilies) by :
 
Αυτη τη στιγμη: